söndag 10 juni 2012

Lilla Yrvädret Max

En härlig dag hos Syster Sofie.
      Var där Hela eftermiddagen.




"Du får inte ta kort på mig"
Ojojoj,moster fastnade visst på bild..
Storebror Lucas poserar gärna


Syster på språng

Kelats med yrvädret och mös, pratat massor..målat i målarbok och käkat kex..Max tyckte jag skulle ha många...jag tyckte min mage blev stor, sa jag, men det tyckte inte han...
Utvidgat mitt sociala nät idag med att tacka JA till en fest jag blev inbjuden till av en av Sofies kompisar...människor jag aldrig träffat men det ska bli Fantastiskt roligt!
Det är även första gången som jag går på en icke släktrelaterad fest tillsammans med Min lillasyster.
Två fester på en och samma dag- Inte illa. Farmors 85-årskalas och sen en tjejafest på det som avslutning på kvällen/natten...  :)
 Och igår ringde en av mina vänninors vännina !(inga namn för det är hemligt men bilder kommer om ca en månad..) och frågade om jag ville följa med på detta evenemang och jag tänkte; Why Not!
Vad Är Det Som Händer? Nåt Kul!!!


2 kommentarer:

  1. Ska bli såå kul på lördag. Sov ut länge på morgonen för vi håller igång till nästa dag gryr!!

    SvaraRadera
  2. ok. kan ju inte bli längre än 8 för kl 9 ska jag va hos frissan, får väl ta mig en tupplur sen på fm....ses på lördag.kraaam. Ser också fram emot detta! :)

    SvaraRadera