söndag 17 juni 2012

50´s stuk..
 Jaha, det var det det....Igår var jag på storkalas då med farmor som huvudperson. Jag får ju lov att "scräppa" lite med att jag tyckte minsann att det blev helt ok med min outfit...
Riktigt Nice som nån sa....
Vi åt och drack och drack och åt igen...obs: inga alkoholhaltiga drycker för jag skulle ju åka på en fest till

....och den var så skoj.
Det var länge sedan jag skrattade så mycket så jag nästan fick ont i magen och vi dansade..
Jag dansade långt in på natta.....kommer inte ihåg det heller när det skedde sist...
Har nog dåligt minne eller så är det som sagt Evigheter sen.
Somnade på två röda sekunder när jag väl hade slappnat av i min systersons säng som dagen till ära var bäddad med påslakan med maskiner på.
Traktorer och sånt...tror klockan var ca 0345....oj!
Det var också länge sedan som jag var uppe så lääänge...
Det är mycket som är läääänge sen .......sånt ä mitt liv....



Farmor 85år och mina föräldrar.

1 kommentar:

  1. What a day and what a night!!! Man vill bara ha mer....

    SvaraRadera