lördag 9 juni 2012

Dagens pysselstund är fixad och klar...



Det var ett önskemål om att få ett jaktinspirerat kort till en examensgrabb som slutar 9:an.
Och jag får väl "scräppa"lite med att det blev helt ok!
Men Asken som min 85-åriga Farmor ska få sin lilla födelsedagspresent i blev bättre...
Även bakat en blåbärskaka idag som ser fantastiskt god ut...kan knappt bärga mig till jag får smaka.
Idag ska jag se om solen stannar framme lite längre än igår, för då ska jag och min scrappälskande kusin ut och ta oss en härlig promenad och jag, jag skulle få en "stack" (papper för de som inte vet) av henne för hon hade råkat beställa två likadana..det blir ju som julafton då...tänk va hon är snäll. Hon skämmer bort mig alldeles förfärligt. Hon är en riktig ängel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar