måndag 4 juni 2012

Jag tror minsann det funkade!! Heja!!
Jaha, välkommen till min blogg som jag kallar Scrapptanten med uttal Scräpptanten..
Här kommer jag (som det låter..) skriva om lite ditten och datten.
Ibland blir det "scräp" när tankarna virvlar runt och inte riktigt vet vad de vill och så
blir det "scrapp" när inspirationen slagit till och jag tillverkat nåt "vackert" kort eller så..
(det betyder alltså att jag måste lära mig ladda upp foton här nu...)
Så då kan man väl även säga att jag  "scräpper" med mig själv och tycker att jag gjort nåt bra...
Tre flugor i en smäll...eller?

Sen är jag ju väldigt facinerad av änglar...
Därav fortsättningen på mitt bloggnamn..
Så en och annan änglaliknelse och djupa tankar och ord kommer det nog att plitas ner.
Läste en så sent som idag när jag besökte en sån där helt underbar Shabby Chic-affär....

"Dammtussarna under sängen är änglars små tofflor"


Hope U Like.
Enjoy!
Kram från mig till er alla som vill läsa.
                                      Annika

1 kommentar:

  1. Wow. Det kommer att bli superbra. Gillar verkligen dina tre punkter om vad du kommer skriva om. Det blir ju allt i ditt liv- härligt!! Nu har jag nåt spännande att se fram emot.

    SvaraRadera