onsdag 15 augusti 2012


                                             Inatt Jag Drömde Någonting...
     
Jag drömde om Då...för längesedan...
Jag drömde och kände den där "tingly feeling", som en allra första kyss gör med en....
När det spritter o sprakar till i kroppen som tomtebloss och man ryser och hårstråna reser sig på armarna av upprymd gigantisk lyckokänsla...
Det kröp av välbehag i hårbotten och jag blundade och log och ville att tiden skulle stanna för all evighet...
Jag drömde om kyssen jag aldrig fick men som jag suktade efter i långa tider...


1 kommentar:

  1. Snygg bakgrund!!!
    Vilken härlig dröm. Jag får pyttskinn när jag läser. Har drömt liknande och de där allra första omvälvande känslosvallningarna får man ju aldrig känna igen. Tur att det finns drömmar!!

    SvaraRadera