torsdag 9 augusti 2012

Blekinge Exotiska Värld!

kamelont
         Väl Värt Ett Besök!!
Fanns en hel del små kryp och olika djur att vila ögonen på! Allt från orm till ödla,
krokodil(fast den hade gömt sig...)
och apor, lemurer, sköldpaddor och spindlar,fiskar och vandrande pinnar.....

#De har en egen hemsida och en sida på Facebook.

ögonfrans....orm
uppnosig orm...





Efter detta spännande besök körde vi (Sanna o jag) till Vägga Rökeri där vi intog en smaskig lunch.
Kan rekomendera ceasarsallad med scampispett...mmmmm mycket gott och Sanna tyckte detsamma om sin pastasallad.
När jag kom hem landade jag i en solstol på däcket tills det började regna då hamnade jag framför datorn och nu tänkte jag att jag skulle göra de där chokladbollarna som jag skulle gjort för två dagar sen....fast solen har ju visserligen kommit fram igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar