onsdag 1 augusti 2012

Gissa tre gånger vad jag har varit .....

Hittade denna perfekta bild när jag googlade lite......
Tillbringade gårdagen med min härliga lillasyster Sofie på ett av landets shoppingställen, behöver nog inte säga vad stället heter...
Vi lämnade våra hemtrakter klockan 6 på morgonen och jag vart hemma igen i min säng kl 23.....
Som syster sa -"vi kan ju inte köra härifrån innan affärerna stänger..."
Vi var nöjda båda två med vår shoppingdag, hittade allt och LITE till.....som alltid.
Blev inte så mycket kläder för min del men det var helt ok för det får inte plats mer i min garderob...
Så nu till dagens sysslor; Plocka upp mina grejer....
Har två påsar fulla plus en kasse från Panduro, sen blir det till att lata sig lite idag, fötterna är fortfarande lite trötta.

P.s Vi såg Ola-Conny (Oooohhh en kändis....) och hörde i kundradion när de ropade efter Morgan......D.s
    Blink, Blink!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar