tisdag 4 september 2012

Visit hos Johanna.......och födelsedagssång via sms....

                                                Förgyllde jag dagen med ett besök hos kära Johanna.
                                  Det blev ett par timmar med god fika och trevligt prat om ditten o datten.

                                                Tänk att om bara 4 veckor kommer det en ny bebis....

       Skickade idag en födelsedagssång till en av mina underbara systersöner som idag fyller 3 år jämt.
                                                  På Lördag ska jag åka dit med ett paket
                                   som har en stooor rosa blomma mitt på för han äääälskar rosa...
Och jag ska sova över så att vi kan sitta o ha en lååång myskväll tillsammans och vekligen bara njuta av Nuet och slippa tänka på både Då och Sen.....
 
Sen avslutade jag dagen med att baka Farmor Ankas Äppelpaj
(Googlade på det och fann det!), 
som jag tänkte bjuda min man på ikväll som tack för att han
kränger o byter däck på min lilla bil...
                                                    Ja, sonen ska också få en bit såklart...


1 kommentar:

  1. Underbart - att slippa tänka på både då och sen....ska bli en mysig och rolig helg.

    SvaraRadera