söndag 23 september 2012

Taggad!!

Bild från google..
Wow! Vilken Dag!!
Ja, inte den bästa men ja, ja den har varit lång så man kan väl inte klaga på att måndagen kom rusande denna helg...
Blivit en hel del timmar framför datorn och några vid skrivbordet,
gjorde bottenbitar för att göra en massa fina blommor...hittade ett tips på
You Tube som jag ska testa på...
Ska även investera i lite Floratejp imorgon så kan man göra egna blomrankor...
Sen satt jag som sagt framför datorn, först skrev jag ett Lååångt "Dokument" .
Ja, det heter så ännu så länge...)
Sen fastnade jag i Bloggvärlden och upptäckte både Kak o Tårtbloggar
och en scrapping som jag "Bara" var tvungen att lägga till i min läsa-lista.
Kolla gärna in de..
Man blir förstummad ibland.
Jag hoppas och önskar t ex att jag blir så duktig på att göra kort som denna Katleen...
Så nu ska det målas med Promarker så fort det blir en stund över..eller
ja, ibland iallafall...man kommer ju inte undan allt annat som behövs göras, t ex äta, vilket jag nästan glömt bort att göra idag..
Imorgonbitti blir det till att stiga upp tidigt börjar jobba vid 7 och sen kommer härliga Johanna och hälsar på en stund på jobbet om hon nu inte behöver åka iväg och få en bebis inatt....
Går in på v. 39 imorgon så nu är hon nog rund o go´....
Vi får väl se när storken kommer om det blir till att inhandla en blå sparkdräkt eller
en rosa klänning som jag vitsigt nog kom på innan idag när jag kommenterade
nåt hon skrivit på FB.
Kram på er alla.
Känner mig lycklig med alla nya ideér jag har som flaxar runt i mitt lilla huvud...måste röja på skrivbordet nu igen så jag kan stöka fram allt det nya som nu vill ut....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar