fredag 7 september 2012

Scrappadags!

               Nu börjar inspirationen komma krypande och jag har redan knåpat ihop ett par små saker.
                                      Kort har det inte blivit några större än för där fattas fortfarande lite ideér..

Sedelkuvert eller varför inte ett lottkuvert som man klistrar in i ett annat kort..
TagBag. Stoppa i ett litet innehåll(kort med hälsning..) och häng på paket eller i blomkvasten.
Lagom stor för trisslotter tex..


   Stora Tags/ etikett att skriva på till presenter..ca12*12 cm


                 Dags att ha en riktig pysselkväll snart tillsammans med min kompis Sanna som har en Cuttlebug så man kan göra fler fjärilar att sätta på alla kort o paket jag gör, tomt i lådan nu.
Har köpt en ny som skall invigas snarast.
                  Vi har de två som syns på bilden ovanför, men den jag köpt nu är ännu mer snirklig...
                  Blir en utmaning att få ut allt så man ser alla snirkligheter..
                  Längtar.. Konstig sak att längta efter men så är det.
Har målat lite med mina nya Promarkerspennor(tuschtyp..) man ser lite på den vita tagen.
Måste köpa nån mer färg. Köpte ett 12-pack med pastellfärger men saknar gul, röd och brun,grå
mm mm...   ( himlar med ögonen!)
Det blir kanske att jag köper de imorgon...ska till Växjö en runda och blir tvungen att köra in till stan för mina glasögon gick sönder igår och då är det ju varken långt till Panduro eller Pysselmakaren.. ;) hihi...


 

1 kommentar:

  1. nu har jag hittat hit, nu ska jag bara hitta hur jag lägger till dig på min blogg, det får bli imorgon för nu är det sängdags.
    Din blogg är jättefin. Snygg layout.

    SvaraRadera