måndag 9 juli 2012

Nedräkning inför semester......

6 dagar kvar - fast nu är den slut.. det ä´ kvälla.
5 dagar kvar - den tar nog också slut.
4 dagar kvar - Idag får jag gå hem redan 1515...kanske auktion på kvällen för att förgylla tillvaron..
3 dagar kvar - dagen före idag förgyllde jag tillvaron med att ha en "day off"..
inför stundande  helgarbete..
Hur spenderar jag den? I wont tell yet....
 Låååång Fredag när man tänker på att man skall    
jobba Lördag och Söndag innan det blir semester.. Pju!
2 dagar kvar - Yippie, kom på att halva dagen idag är jag kompledig och ska på tjohej i Tjugeboda..
Gud, så skönt..
1 dag kvar - Äntligen Söndag!! Bara 9 timmars jobb...sen är jag freeeeee like a butterfly i 4 veckor...
Söndag; tror jag hinner titta på klockan 100 ggr idag....

Idag är det måndag så 5 dagar är kvar......Detta var bara min lilla
                                 semesternedräkningspoesisnutt....
                                                 ( Bra ord va?)

Free like a butterfly.......

1 kommentar:

  1. Det kommer bara att svischa till så är det semester. Tänk tillbaka - hur länge känns det sen förra måndagen?
    Kul med auktion - var är den?

    SvaraRadera