söndag 22 juli 2012

Kakmonstret i mig....................

Herrejeee.......

                                    Tänk att en sån här syn kan förgylla en hel dag!
                        Trodde inte det var sant alltså, hade jag hamnat i himmelriket?
         Det ena såg godare ut än det andra och jag bara stod och gapade...folk trodde nog jag fått spatt...
                                                            och det hade jag nog.....
                                       Ögonen stod rätt ut på mig och jag ville ha allt....
                                  Men jag åt ingenting av detta fantastiskt uppdukade bord.
                       Tänka sig att jag satte mig i restaurangen och åt en Riktig middag istället!
                                              Kommer jag någonsin att förlåta mig själv?....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar