tisdag 3 juli 2012

Bland Uroxar, vildkatter, grisar o nallar......

Tog Bara 117 bilder vid dagens besök på
Skånes Djurpark och jag avslutade med att
klappa en boaorm....

Grisar på rad...


Uroxe.

Vild kissemisse...



Vad ska man göra när det kliar på ryggen?


Såg minsann en vild liten Tigger...


Lo.


Söta så länge de är små och man slipper möta de i trafiken...


Älgkram..


Kronhjortpowernap.


Ruggigt raggig Jultomteren, men varm o gó om hornen...








Ja, då blev det alltså en runda till sköna Skåne idag...
Har varit nere i Lund och hämtat min älskade plånbok som jag inte fått krama på nästan en vecka...
När vi började vår färd hemåt....
( Måste ju ha lite scrapp med idag, har varit dåligt med det på sistone..)
Så hux flux kom vi där körande på en gata i Hörby,
( Fast jag visste inte riktigt att det var just där vi var förrän då. Har ju inte bästa lokalsinnet..)
och jag fick syn på butik Pema!!!!!
Oj!!, är vi här , sa jag förvånat....
Ska du in ?, frågade chauffören.
Jaaaaa, ne, jag har inga pengar...Jooooo, bara titta lite.....
Nä,
Jo,
Nä, får inte handla mer...
Jo...., tvekade jag...
Han svängde in och jag hamnade i scrapparadiset....och lite av semesterkassan gick åt.....
Hmmmm......



1 kommentar:

  1. Så kul med en semestertripp innan semestern ens har börjat!!! Fina kort du tagit. Rätt trevlig djurpark. Vi var där för några år sedan. Du får se scrapp-shoppingen som belöning för all oro och allt arbete du la ner på den försvunna plånboken.

    SvaraRadera