torsdag 13 december 2012

Mäktigt Möte

Bild från google
OBS!!! Kallar det en vargliknande hundvarelse då jag talat med en expert som inte riktigt tror att det var en varg jag såg.....
Bor viss en "Tanta" i Backen häromkring som har tre stora otäcka schäfrar som får springa runt vind för våg...
En skall visst vara lik en varg men jag själv har tittat på hundratals bilder på just scäfrar och nej...det var ingen schäfer jag såg...isåfall nån blandning som blivit allt för lik en varg.....
En sån här Vovvesläkting mötte Jag idag när jag var på väg till jobbet.
Han skuttade galant över snödrivan ut på vägen framför min bil, tog två stora kliv, vände på sitt stora huvud och såg på mig där jag satt i bilen och bara gapade...tog ett par galanta steg till och hoppade över snödrivan på andra sidan vägen och lufsade in bland granarna.
Allt var över på 30 sekunder....och allt jag kunde tänka var:
-Annika, du såg precis en Varg!!! En Varg!! Herrejeee, du såg en Varg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar