tisdag 16 oktober 2012

Fick ett litet kusinbarn häromdagen, han ska heta Josh men det visste jag inte då så jag använde Mammans ord:
 -Nu är vår prins här!


Fick fint besök av Johanna och lilla Tyra på jobbet en dag....
då fick hon en liten present med denna lilla rosa tag



OCH Igår fick jag en present så där mitt på en måndag....
av min Bästa kompis...
och den har jag lyssnat på nu...
När jag blundade kände jag mig som 17 år igen....
Det var goa´ toner som spelades högt i mina öron på en gammal bärbar Cd-spelare bara för
att få in rätta känslan...
sen dönade jag på JätteVolym i bilen så det verlkigen hördes långa vägar att jag var på väg  ;)

1 kommentar:

  1. Ta chansen i sommar. Du kommer ångra dig bittert annars. Kosta vad det kosta vill.
    Sötbebis förresten. Kram.

    SvaraRadera